Als corporatie werken wij elke dag aan betaalbaar wonen in een fijne leefomgeving. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Of dat u een klacht heeft. Hieronder leest u wat u dan kunt doen.
Wat is een klacht?
In een klacht laat u weten dat u ergens ontevreden over bent. Dit doet u schriftelijk.
De klacht kan gaan over onze werkwijze of een partij die in opdracht van ons werkt. Maar ook over hoe een medewerker van de corporatie heeft gehandeld.
Een klacht gaat niet over:
• Overlast of klachten over buren: kijk op de pagina over
• Bezwaren tegen verhoging van de huur: kijk
• Reparatie van zaken in uw woning: regel dit
Hoe dient u een klacht in?
U leest dit in het stappenplan.
Stap
1
Neem contact op met Wonen Noordwest Friesland
Stap
2
Dien uw klacht in
Stap
3
Zo schakelt u de Provinciale Klachtencommissie in
Stap
4