Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?
Algemeen
U kunt een reparatieverzoek melden via Reparatieverzoek indienen.
U kunt uw reparatieverzoek snel en gemakkelijk online indienen. Dit kan in het huurdersportaal. Lukt dat niet? Dan kunt u ons ook bellen op 0518 - 409 800 of stuur een e-mail naar info@wonennwf.nl.
Is er sprake van spoed? Bel ons dan altijd op 0518 - 409 800. In de avonden of in het weekend schakelt ons nummer door naar de storingsdienst.
Voor sommige reparaties en onderhoudsklussen bent u zelf verantwoordelijk. Hier vindt u de lijst met onderhoudstaken die wij uitvoeren en wat u zelf moet uitvoeren. Ook staat op deze lijst welke reparaties binnen het servicefonds vallen.
Lukt het u niet om thuis te zijn op het afgesproken tijdstip? Bel ons dan om uw afspraak te veranderen. Bent u niet thuis en heeft u uw afspraak niet verzet? Dan brengen wij de gemaakte kosten in rekening.
Als u een reparatieverzoek heeft, neem dan altijd eerst contact met ons op. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder onze toestemming. Als u dat wel doet dan zijn de kosten voor u.
Hieronder staan de veelgestelde vragen over het indienen van een reparatieverzoek. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie, of stel uw vraag via het Contactformulier.
U kunt een reparatieverzoek melden via Reparatieverzoek indienen.
Een reparatie die spoed heeft, kunt u tijdens kantooruren telefonisch melden bij Wonen NWF via 0518 - 409 800, buiten kantooruren meldt u deze bij onze storingsdienst via
0518 - 409 800
.In het weekend of 's avonds kunt u een reparatieverzoek melden bij Wonen NWF via het Contactformulier op onze website. Als een reparatie spoed heeft kunt u altijd contact opnemen met onze storingsdienst via
0518 - 409 800
.Ga naar Mijn Wonen NWF om de afspraak te verplaatsen. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Wonen NWF, de medewerkers kunnen de afspraak dan voor u verzetten. Het telefoonnummer is 0518 - 409 800.
Als u een afspraak met een monteur wilt afzeggen dan kunt u het best telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800.
Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij u is, kunt u het best telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800.
Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u het best zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800 of dit melden via het Contactformulier op onze website.
Storingen aan de cv voert Feenstra voor ons uit. Neem rechtstreeks contact met hun op via 088-8455000 of klik hier voor hun website.