Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek?

U kunt uw reparatieverzoek snel en gemakkelijk online indienen. Dit kan in het huurdersportaal. Lukt dat niet? Dan kunt u ons ook bellen op 0518 - 409 800 of stuur een e-mail naar info@wonennwf.nl. 

Spoed? Bel ons dan altijd

Is er sprake van spoed? Bel ons dan altijd op 0518 - 409 800. In de avonden of in het weekend schakelt ons nummer door naar de storingsdienst.

Wie doet wat?

Voor sommige reparaties en onderhoudsklussen bent u zelf verantwoordelijk. Hier vindt u de lijst met onderhoudstaken die wij uitvoeren en wat u zelf moet uitvoeren. Ook staat op deze lijst welke reparaties binnen het servicefonds vallen. 

Niet thuis?

Lukt het u niet om thuis te zijn op het afgesproken tijdstip? Bel ons dan om uw afspraak te veranderen. Bent u niet thuis en heeft u uw afspraak niet verzet? Dan brengen wij de gemaakte kosten in rekening.

Schakel niet zelf een ander bedrijf in

Als u een reparatieverzoek heeft, neem dan altijd eerst contact met ons op. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder onze toestemming. Als u dat wel doet dan zijn de kosten voor u. 

Hieronder staan de veelgestelde vragen over het indienen van een reparatieverzoek. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie, of stel uw vraag via het Contactformulier.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek indienen

Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?

Algemeen

U kunt een reparatieverzoek melden via Reparatieverzoek indienen.

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

Een reparatie die spoed heeft, kunt u tijdens kantooruren telefonisch melden bij Wonen NWF via 0518 - 409 800, buiten kantooruren meldt u deze bij onze storingsdienst via

0518 - 409 800

.

Hoe meld ik een reparatie in het weekend of 's avonds?

Algemeen

In het weekend of 's avonds kunt u een reparatieverzoek melden bij Wonen NWF via het Contactformulier op onze website. Als een reparatie spoed heeft kunt u altijd contact opnemen met onze storingsdienst via

0518 - 409 800

.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Ga naar Mijn Wonen NWF om de afspraak te verplaatsen. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Wonen NWF, de medewerkers kunnen de afspraak dan voor u verzetten. Het telefoonnummer is 0518 - 409 800.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak afzeggen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Als u een afspraak met een monteur wilt afzeggen dan kunt u het best telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Algemeen

Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij u is, kunt u het best telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800.

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u het best zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met Wonen NWF via 0518 - 409 800 of dit melden via het Contactformulier op onze website.

Ik heb een storing aan mijn cv, wat moet ik doen?

Algemeen

Storingen aan de cv voert Feenstra voor ons uit. Neem rechtstreeks contact met hun op via 088-8455000 of klik hier voor hun website.