Welke deurwaarder schakelen jullie in als ik een huurachterstand heb?
Algemeen
Wij schakelen deurwaarderskantoor Flanderijn in.
Als de huur niet vóór de eerste van de maand op onze rekening staat, dan spreken we van een huurachterstand.
Het kan gebeuren dat u, om wat voor reden dan ook, de huur niet kunt betalen. We begrijpen dat dit een hele vervelende situatie is. Neem direct contact met ons op wanneer u de huur niet (volledig) kunt betalen.
Heeft u problemen met het betalen van de huur? Vaak is het mogelijk met ons een betalingsregeling te treffen. Met een betalingsregeling betaalt u de huur in termijnen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Bespreek het zo snel mogelijk met ons. Dan kunnen wij u helpen bij het vinden van een oplossing.
Misschien heeft u recht op toeslagen? De regels voor toeslagen, zoals huurtoeslag of zorgtoeslag, veranderen elk jaar. Of u in aanmerking komt, hangt af van verschillende factoren, zoals:
Op www.toeslagen.nl kunt u een proefberekening maken.
Houdt u zich niet aan de gemaakte afspraken van de betalingsregeling? Dan dragen wij het over aan de deurwaarder. De deurwaarder stuurt een laatste aanmaning. In de aanmaning staan de betalingsachterstand en de incassokosten. Betaalt u binnen de gestelde termijn? Dan vervallen de extra kosten. Betaalt u niet? Dan start de deurwaarder een procedure. Hieraan zijn zeer hoge, extra kosten verbonden. We willen altijd voorkomen dat een deurwaarder nodig is.
Wij schakelen deurwaarderskantoor Flanderijn in.
U kunt contact opnemen met deurwaarderskantoor Flanderijn
Deurwaarderskantoor Flanderijn
U kunt dit voorkomen door het bedrag volledig te betalen.